Wednesday 17 November 2010

eBay virginity



Jag ska försöka mig på eBay. Det finns en DAY Birger&Mikkelsenklänning i min garderob som påminner mig om alla tusenlappar som hänger därinne och väntar på action. Den här cocktailklänningen från vårkollektionen 2010 som jag köpte på Whistles i Wimbledon Village för 180 pund får bli min försökskanin. Jag ska lägga upp den för ca 400 SEK och se hur det går. Håll tummarna, tack!

(Jag funderar faktiskt helt kallsinnigt på att sälja min vackra Pronovias by Manuel Mota brudklänning på eBay, men den kräver en längre separationsprocess). Ge mig styrka.

3 comments:

Susanne Snäll said...

Jag tycker det ser mer ut som ett linne.

MilouK said...

Åh nej, det är nog en dålig bild. Men det blir rätt mycket ben i den.

Susanne Snäll said...

Mycket ben kräver höga klackar. Får man dina Louboutin på köpet?