Saturday 13 November 2010

Dukan - How low can you go?


Idag väger jag 52,5 kg. Jag funderar på om jag ska revidera min matchvikt till 53 för jag trivs så här. Å andra sidan måste jag bli bättre på att nå stabilitet, det är inte meningen att jag ska gå ned mer. Det får inte bli något ätstörningsträsk av detta, men det är ingen risk.

Här kommer en lördagslyxig laxförrätt:

rökt lax skuren i bitar
fettfri fromage frais/kesella
citronsaft
dill
svart kaviar (ja, ni vet. Inte den man önskar att det var ;-)
rödlök
salt och peppar

Blanda ingredienserna och servera antingen som det är eller på fullkornsbröd, beroende på vilken fas du är i, om du gör Dukan.

2 comments:

Suzy said...

Låter underbart gott!
Börjar min Dukan diet imorgon,känner mig väldigt inspirerad.
Suzy

MilouK said...

Lycka till Suzy, du kommer att bli SÅ nöjd.