Saturday 13 February 2010

Shoppinglista






Nästa vecka åker engelsmannen till San Fransisco och jag har en hel lista på saker som han måste inhandla (han sa just att det inte kommer att finnas tid för shopping. Det var det löjligaste jag hört).

1. UGGs. Måste bara se till att det blir rätt storlek. Det sägs att den amerikanska upplagan är så stor i storlekarna, stämmer det?
2. Dermalogica, Skin Smoothing Cream och Gentle Cream Exfoliant.
3. Nike, hela träningskollektionen. Jag har följt med min kompis till hennes gym ett par gånger och jag känner mig som kusinen från landet som inte bara är en otränad småbarnsmamma utan också en svartklädd blekfis med för små tröjor som glipar i magen. Suck!! Jag har inte varit på gymet på sex år. Sex år!!
4. Williams-Sonoma, nya diskhanddukar. Egentligen vill jag ha allt därifrån men det blir lite mycket att bära.

2 comments:

Susanne Snäll said...

Jag behöver också lite grejer. Tror du engelsmannen hinner med min lista också?

MilouK said...

Absolut! Han har all tid i varlden.