Saturday 13 March 2010

Vi har haft sex

För några jular sedan skulle jag och V åka till Stockholm från London på en lång weekend. När vi gick ombord flygplanet satt Dr Alban och läste Vanity Fair i economy flex. Jag hade en bra dag, kände mig lite som en avdankad hitskapare själv och jag blev riktigt glad att se honom. Som att återse en kär gammal vän. När vi passerade hälsade jag igenkännande, som om vi faktiskt var gamla kompisar, men jag inte bara hälsade, jag gav honom "vi-har-haft-sex-blicken".

Har ni gett någon "vi-har-haft-sex-blicken" någon gång? Den är oslagbar, det är som "ska-vi-ha-sex-blicken" men mycket mer avväpnande. Utan krav.

Dr Alban såg nöjd ut, som om tanken på sex med mig var tillfredsställande. Sedan fick han syn på V, min son. Ni som vet hur han ser ut kan dra samma slutsats som Dr Alban kanske gjorde på den där BA-flighten mellan London och Stockholm.

Sing Haleluja.

2 comments:

Petra said...

Hahaha!!! Tänk om man kunde läsa tankar! Hade ju varit hur kul som helst vid detta tillfälle!!!

//Petra som klurar på nån bra rebus...

Susanne Snäll said...

Fantastisk historia! Haleluja!