Wednesday 31 March 2010

It's a queen's world

Det är fullständigt omöjligt att hitta en bra frisör i Bryssel och det är väldigt, väldigt sällan jag ser någon som är så pass snygg i håret att jag frågar var de går. Jag har löst problemet med att fortsätta använda underbara Andreas på Björn Axén i Stockholm, men i år har det blivit glesare mellan Sverigebesöken och jag börjar bli desperat. Jag åker snart på Eriksgata till Ghana och måste se någorlunda representativ ut. En gång blond, alltid blond... with a little help from my friends.

Jag ställde mig frågan, var klipper sig drottningen? och efter gediket internetsökande hittade jag en mycket blygsam hemsida och den belgiska hovleverantören Maison Roger. "If it is good enough for the queen", resonerade jag och bokade tid. Jag återkommer med resultat och recension om några veckor.

No comments: