Thursday 3 November 2011

Stockholm state of mind


Stockholmslängtan... Jag har låtit det gå alldeles för lång tid. Jag vill bo på Diplomat, ta en drink på Riche, flanera (finns det någon som flanerar nu för tiden?) på NK, gå på bio på Zita, plocka ihop en hel påse Karamellkungen, kolla in tjejerna på Schuterman, köpa svensk litteratur på Pocketshop, gå på Dramaten med mamma, köpa boots (så mycket billigare och bättre i Sthlm än någon annanstans), äta lunch på, ta en drink på, äta middag på... Jag vet inte var man går eftersom det var så längesedan jag blev uppdaterad. Kan någon fylla i?

Kan alla ni som bor i Stockholm göra allt detta åt mig? Tack!!

2 comments:

Anonymous said...

Har varit i krokarna kring STHLM i en vecka nu, flyger hem ikväll. Så i tisdags strosade jag runt inne i stan och myste!
Nu får jag klara mig tills i sommar...

Susanne Snäll said...

Ha, ha, ha! Med tanke på min livssituation just nu kan jag bara ta på mig att fylla en påse från Karamellkungen. Men det gör jag med glädje.