Wednesday 9 June 2010

Most most mostly wanted





Ni måste hjälpa mig. Jag är bjuden på tre härliga bröllop i sommar och jag letar (fortfarande) febrilt efter en lika härlig klänning. Det bästa med dessa bröllop (förutom kärleken förstås!) är att det är tre helt olika vänskapskretsar, vilket innebär det ultimata: jag kan ha samma klänning på alla tre bröllop (Therése, du läser väl ändå inte det här?!) dvs: jag kan spendera det tredubbla på en och samma klänning. Women's logic!

Eller, så kan jag gå på H&M. Och det gjorde jag igår för jag var säker på att de hade kopierat Carrie's oslagbara Halston Heritage klänningar i nya Sex and the Cityfilmen. Men jag hittade ingenting i dess närhet.

Nu är min fråga: kan ni ge tips på affärer/märken som säljer eller gör klänningar i samma stil. För en äkta Halston är väl alldeles för dyr... Eller?!

Halston Heritage och Christian Louboutin levde lyckliga i alla sina dagar. Snyft!

6 comments:

Susanne Snäll said...

Go Halston!

MilouK said...

Jag såg precis att det finns massor på Net-a-porter, men det är ju det där med storlekarna. Vet du var i London man kan köpa?

Susanne Snäll said...

Tyvärr. Men nog borde väl Harvey Nichs ha? Annars kanske Zara har budgetalternativ?

MilouK said...

Men de är inte särskilt dyra!! I alla fall inte på NaP.

London Mummy said...

Hej! Ang klanningar sa rekommenderar jag starkt Browns har i London, som ar en favorit. Visserligen valdigt dyra, men anda tidlosa tycker jag. Lycka till med letandet. ser fram emot att se ditt kop! :-)

MilouK said...

Dearest C!

I loooove Browns. Måste gå dit nästa gång jag är i London. Nu är mitt problem att vi anländer i UK samma dag som bröllopet så jag måste hitta ngt i Bryssel den här veckan. Håll tummarna, tack!!