Wednesday 15 December 2010

Total huvudbry


OK, the moment of truth: vad ger jag engelsmannen i julklapp? Han har allt, och det han inte har går han och köper. Han reser jämt och är måttligt intresserad av små getaways.

Jag har redan gett alla slipsar, skjortor, strumpor, slipsnålar, skärp och manchettknappar man kan tänka sig, jag har gett sedelklämmor, plånböcker, nyckelringar, dokumenthanterare, portföljer och weekendväskor. Jag har gett borrmaskiner, DIY-kits, verktygslådor och vattenpass. Jag har gett morgonrockar, tofflor, badbyxor och kalsonger. Jag har gett tavlor, skulpturer och mattor, Playstations, Wii och Nintendon.

Inte konstigt att man är ett psykfall (se nedan), så HJÄLP mig.

2 comments:

tolken said...

Upplevelser? Typ Bongo och sånt. Är det patetiskt att ge det till sin partner? Annars skulle jag själv kunna tänka mig att få sånt.

Tess said...

SPD-pedaler och skor till mountainbiken?