Friday 10 December 2010

Friday update




Just hemkommen från julshopping i London och varje gång jag kommer dit inser jag hur litet Bryssel är! Den här gången låg shoppingfokus på barnens kusiner hemma i Stockholm och det är verkligen roligt att gå på John Lewis och Debenhams och välja bland alla galna och onödiga produkter som säljs. Det blev Jamie Olivers kryddplantering, MP3-högtalare, Wii-tillbehör och Top Shoppyjamaser till de småstora. Efter allt armbågande (jag var nämligen inte den enda som skulle handla julklappar) pustade jag ut på Fifth Floor med både ett och två och tre glas Dukan non approved champagne.

Resten av julklapparna som nu ska skickas till Sverige, handlade jag när jag kom hem till Bryssel på l'Occitane och Petit Bateau.

Jag hade inte vägt mig på 16 dagar och var så nervös när jag ställde mig på vågen igår. Jag har varit väldigt medveten om matintaget och följt Dukans regler så gott jag kunnat. Lyckligtvis står jag fortfarande stabil på 52,6 kg och idag hörde Aftonbladet av sig och ville intervjua mig igen, så det känns extra bra att kunna leverera lite resultat.

Happy friday!

No comments: