Wednesday 25 January 2012

Blogawards

Jag fick ju en ärorik award från Anna Amerikana häromveckan, och det går till som följer: Utnämningen ges endast till bloggar med färre än 200 följare eller prenumeranter När man får utmärkelsen ska man göra följande:

1. Tacka den som givit dig utmärkelsen och länka.

2. Skriva ner de fem bloggar man vill lämna awarden vidare till och låta dem veta det genom att lämna en kommentar hos dem.

3. Hoppas på att de fortsätter sprida awarden i den stora (lilla)bloggvärlden.

Mycket trevligt! Jag vet bara inte om man kan utnämna bloggare som redan blivit utnämnda, det kommer jag nämligen att göra nu.

1. Två öar och en fjällstuga. Denna norrländska i Stockholm som äntligen blivit mamma och kommer med insiktsfulla och humoristiska betraktelser var och varannan dag. Hon gillar både flärd och fjäll och skulle kunna ha ständig semester om det inte var för alla Monclerjackor hon måste köpa.

2. Du kan Dukan. Den här superkvinnan har gått ned 20 kg med hjälp av Dukandieten och hon rasar vidare. En äkta inspirationskälla med oräkneliga nyttotips.

3. Incidents and Accidents. Kan man bli mer vardagsglamourös? Kan man njuta av och uppskatta livet mer än denna välpolerade svenska i London, som gjort sitt livs klipp? Troligen inte. Och det är därför jag inte kan vara utan den här bloggen.

4. Amerikana. Det bara spritter positiv energi och entreprenörsanda om den här kalifornieninfluerade svenskan i Schweiz. Släng dig i väggen, Fahrman.

5. Brysselkakan och Brysselbarnen . Svenska brysselbor som underlättar min vardag genom sina kloka och klarsynta Belgienbetraktelser.

STORT TACK till er alla för er underhållning i vardagen!! För stafettpinnen vidare.

4 comments:

Anonymous said...

Så! Nu har jag skickar awarden vidare! Och tack! Kul att kunna förgylla din dag med mina ord!

Anna @ Amerikana said...

Tack så mycket för fina ord och award! Jisses!!! Ha en underbar dag!! KRAM!

Susanne Snäll said...

Jag är hedrad, glad och stolt! Tack söta Milou!

London Mummy said...

Ett stort tack for award samt din jatte fina motivering! Vad glad jag blir, mitt i alla sjukhus besok och undersokningar...:-)
Stor Kram!