Wednesday 8 June 2011

Jag & Mauro

Det har jag val sagt? Att jag var supermodell i mitt forra liv? Att jag snortade kokain i New York och hade sex med tjejer? Det finns en man som alltid triggar mina minnen. Mauro Scocco. Jag tror han var med ibland, han gillar ju modeller.

Jag horde den for forsta gangen idag. Jag Saknar Oss:

Visst var det vackert?
Natterna pa Ljustero
Du hoppa fran bryggan
I min Rolling Stones t-shirt

Det ar sa bra. Och vips ar jag dar. Mina 1,85 cm, med Mauro pa en brygga pa Ljustero och jag saknar oss.

Hur kunde vi ga vilse?

7 comments:

Susanne Snäll said...

Jag trodde det var du & Stakka?

MilouK said...

I mitt forra liv var jag inte monogam.

Anonymous said...

Jag har saknat din blogg! Du är underbar! Jag brukar se Mauro ibland, jag lovar att hälsa ;-)
Puss ÅsePåse

Susanne Snäll said...

Nej, det är klart. Hur kunde du vara det? Du var ju 1,85 och supermodell.

MilouK said...

Let's just say att med Mauro hade jag mer sjalslig kontakt, med Stakka... kroppslig.

Susanne Snäll said...

You wish!

MilouK said...

Ase!! Puss och halsa Mauro.